mandag 4. februar 2013

Stille uke...





Sist uke var det ganske stille siden jeg brukte mye tid på å lese 50 Shades of Grey.


 Jeg las alle bøkene på 6 dager. Ble veldig fengslet av historien. Nå skjønner jeg hvorfor de bøkene er blitt så populære. Jeg likte egentlig den siste boken best. Det var en del mer handling i den siste boken og mange spørsmål ble besvart. Jeg er glad for at det ikke var like mange intime skildringer i den siste boken siden det begynte å bli kjedelig å lese det samme om og om igjen.

I går kveld så vi endelig filmen Oslo 31.august. Det var en annerledes og veldig bra film. Jeg likte den godt.



Denne uken skal brukes på å søke jobb, kanskje (mest sannsynlig) en tur til Stord for å ordne papirarbeidet i forbindelse med at vi skal kjøpe svigerfar sin bil og på lørdag skal vi feire Synnøve (svigerinna mi) sin bursdag.

Ellers har jeg så vidt begynt å strikke Marius-genser til meg selv i helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar