søndag 17. februar 2013

Lørdag

I går var vi veldig effektive. Vi har aldri vært så tidlig ferdig med lørdagshandelen. Jeg trur at det å ha bil kommer til å få oss raskere ut av huset om morgenen i framtiden.

I går fikk vi endelig kjøpt oss ett teppe til sofakroken. Vi har hatt lyst på teppe helt siden vi fikk sofaen og det mørke bordet. Får å lyse opp litt valgte vi ett teppe i hvit. Vi hadde vært på Bohus og Living. Teppet på Bohus likte vi egentlig best med tanke på farge, men det var alt for langt (25 cm for langt) for den lille kroken vår. Så vi ble veldig glade når vi fant et teppe på Living som hadde akkurat rett størrelse.
Slik ser det ut i stua nå:



Etter alt arbeidet på dagen var det godt å slappe av noen timer med spill. Jeg spilte Little Big Planet på Playstation i noen timer i går. Jeg merket at det var lenge siden jeg hadde spilt. Jeg hadde det ikke lenger i fingrene, men etter en times tid så fikk jeg det til og klarte å spille gjennom noen brett før middag. Det var veldig kjekt å spille igjen.


Etter middag var det tid for felles tv-titting. Lørdags kveld er det som regel ingenting å se på. Så vi bestemte oss å endelig se Lilyhammer. Vi har hatt Blu-rayen liggende siden påsken i fjor uten å se den. Nå hadde vi tid til å begynne. Vi så de første 4 episodene i går. Utrolig morsomt! Gleder meg til å se de siste 4 episodene av sesong 1.


Jeg fikk strikket en del mens vi så Lilyhammer. Så nå har jeg kommet litt lenger meg Marius-genseren min, men det er fortsatt mye igjen å strikke.


I dag skal jeg spille mer Little Big Planet, gå en tur, lese litt, strikke og kanskje se noen episoder til av Lilyhammer. En fin og rolig søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar