fredag 15. februar 2013

Stord og Haugesund

På søndag reiste Jens og jeg til Stord for å ordne alle papirene i forbindelse med at vi kjøpte bilen til svigerfar.

På mandag var vi innom Statens Vegvesen for å omregistrere bilen noe som kun tok 5 minutt. Det gikk mye raskere enn jeg hadde trudd. Vi kjørte også bilen gjennom en bilvaskemaskin noe som jeg ikke har vært med på siden jeg var ca. 10 år gammel. Ellers ble mandagen brukt til å forberede meg til jobbintervju, slappe av og gå/skli en tur i Helsesportsløypa i Prestegardsskogen som var rene skøytebanen.

På tirsdag ble vi med svigerfar til Haugesund for å hente leiebilen han skal ha til den nye bilen hans kommer til Norge. På denne måten slapp han å måtte ta buss til Haugesund. Jeg har aldri vært i Haugesund før så det var bra at vi fikk tid til en rusletur i den fine vintersolen. Det var lite folk ute i gatene når vi gikk rundt og kom fram til at det måtte henge sammen med at det fortsatt var tidlig på dagen og at det var veldig kaldt den dagen. Jeg synes at Haugesund er en fin kystby. Det ble ikke så mange bilder siden det var iskaldt (-4 grader) på fingrene.












Etter turen til Haugesund reiste vi tilbake til Stord, spiste middag, pakket tingene våre og alt tilbehøret til bilen (sykkelstativ, sommerdekk...) i bilen og reiste tilbake til Bergen.

På onsdag var jeg på jobbintervju hos Eurofins i Sandviken. Så nå får jeg vente og se om jeg får jobb der eller om jeg må fortsette å søke jobb. De skal bestemme seg en gang i neste uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar