fredag 10. mai 2013

Endelig ei avslapningshelg hjemme

Denne helgen her skal brukes til å slappe av siden det skal regne mer eller mindre hele helgen i beste Bergensstil. Så akkurat nå koser jeg meg med en kopp peppermyntete (den nye favoritten min fra Dolce Gusto) og ett svensk interiør magasin mens vaskemaskinen går.

Svenske Hus&Hem har masse fint og mange bra hagetips:-) 


Ny favoritt!
Nå har jeg tenkt å gå tilbake til sofaen og fortsette med morgenkosen min. Jeg regner med at jeg etter noen timers avslapning kommer til å sette i gang med å rydde gjennom DVDene som jeg har tenkt å kvitte meg med. Jeg har også tenkt å se over brettspillsamlingen vår. Der er det mange rare spill som vi aldri spiller. Så blir det nok også en tur til Lagunen og Mester Grønn for å se om de har sånne Grow-in Bag poser til å så urter og salat i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar