lørdag 16. mars 2013

London

På torsdag reiser vi til London for en langhelg. Jeg har aldri vært i London før. Jeg gleder meg kjempe masse til å gå rundt og kikke og shoppe litt. Planen er å gå på en musikal eller ett show også. Jeg skal også kjøpe te. Jeg har kjøpt te i Skottland for noen år siden og den var kjempe god. Den gangen var jeg innom Whittard  i Edinburgh som har utrolig mye god te. Så jeg skal innom Whittard når vi er i London og kjøpe ny te. Nå som jeg er hjemme hele dagen drikker jeg mye mer te enn når jeg jobbet. Jeg har kjøpt en reiseguide for å ha lett tilgang til kart og informasjon.


Jeg liker Gatelangs guidene veldig godt siden det er små, oversiktlige og har bra kart. Jeg har aldri gått meg vill i en fremmed by når jeg har disse små bøkene i veska.


Vi har endelig fått oss en ny printer for å kunne printe ut billettene, hotellinformasjon osv til turen. Jens har kjøpt en slik printer:


Så nå slipper vi å reise rundt til bibliotek og jobb når vi trenger å skrive ut noe. Det blir bra å kunne printe ut matoppskrifter og strikkeoppskrifter :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar