torsdag 7. mars 2013

Dørskilt fra Skiltmax

Samboeren sa nylig til meg at vi burde få oss ett dørskilt slik at det blir lettere for venner og familie å finne rett hus når de kommer på besøk.Ulempen med å bo i rekkehus er at alle hus har samme farge og fasong.  På det året vi har bodd her nå har det allerede vært noen av våre bekjente som har gått til feil hus.

Jeg  har sjekket en del på nettet og fant da butikken Skiltmax som lar kunden designe skilter selv. De har også mange fine eksempler på blant annet navneskilt til familier, barn og kjæledyr. Det som er enda kjekkere er at norske bloggere får ett skilt til en verdi av 150 kroner gratis (inkludert mva) hvis de blogger om deres butikk. Her er linken til hvordan norske bloggere kan få ett gratis skilt: http://www.skiltmax.no/page/7-gratis-skilter-til-alle-norges-bloggere.

Jeg legger ut bilde når jeg har fått dørskiltet som jeg skal bestille fra Skiltmax.

1 kommentar:

  1. Fant deg etter at jeg så at skiltmax har så fint et tilbud til bloggere. Har bestilt et dørskilt der selv, og gleder meg masse til å motta det. De har så mye fint!
    Titter litt rundt for å se om jeg finner skiltet ditt :)

    Hei og hopp fra Huldra

    SvarSlett