lørdag 9. mars 2013

Endelig er det blitt vår....

Siden det var så fint vær i går ruslet jeg en tur bort til Villa Skjoldtun og Bergen Roklubb som ligger nede ved Nordåsvannet.

Villa Skjoldtun
Sjøsportsenteret for funksjonshemmede

Sjøsportsenteret for funksjonshemmede
Bergen Roklubb

Fortsatt is på bakken
....og på Nordåsvannet


Rhododendron

Gammel kongle

På turen kjøpte jeg blomster til å ha ute i pottene som var fulle av død lyng og diverse andre visne blomster.  Så nå er det blitt vår i hagen ( i alle fall rett utforbi døren).

Vakker blå blomst

Alle pottene i inngangspariet.

Blanding av Påskeliljer og de blå blomstene i en stor "korg".


I går kveld møtte jeg Lene i byen. Vi spiste først middag på Zupperia (den ved fisketorget). Veldig god mat. Etter det var vi på Stand-up show på Ricks. Det var veldig gøy. Mange bra poeng som alle kan oppleve i hverdagen. Det er lenge siden jeg har ledd så godt:-) Jeg må gå oftere på Stand-up.
Etter showet hadde vi lyst på en ordentlig god drink. Så turen gikk videre til Tonga der de lager sykt god Strawberry Daquiri. Namnam....For en fantastisk kveld det ble:-)

I dag starter jeg dagen rolig med å drikke te og gjøre litt ting rundt om i huset. Blant annet skal jeg henge opp en røykvarsler på soverommet (Jens har alt montert festet i taket så det er ikke så mye jobb igjen for meg).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar