søndag 5. januar 2014

Godt Nyttår!

Nå har 2014 begynt. Nyttårsforsettet mitt er at jeg skal bli bedre til alt (noe som garantert ikke skjer), som hvert år. Resultatet er at livet går sin gang og jeg fortsetter som alltid. Dette året blir ett lite unntak siden jeg alt har meldt meg inn i treningssenter. Jeg trudde aldri at jeg kom til å gjøre det, men nå måtte jeg bare innse at jeg ikke gidder å trene ute i striregnet (kjip vinter i Bergen i år). Så nå skal jeg begynne å trene litt innendørs. Alt er bedre enn ingenting. Såjeg får håpe at jeg gidder å gå til senteret for å få trent.

I dag er siste feriedag etter 2 uker med herlig juleferie. Har tilbrakt mesteparten av tiden på Stord der vi hadde noen fantastisk koselige juledager med familien til samboeren. Det ble mye god mat, mye brettspill, mye soving (sov vel ca.9-10 timer hver natt) og litt film og en kveld bowlet vi. Med andre ord så var det en utrolig avslappet ferie. Dagene gikk uten at en hadde gjort noe særligt. På torsdagskveld kom vi sent hjem. Var oppe til sent (blir fælt å måtte stå opp tidlig i morgen) og sov lenge. Vi er fortsatt mette etter all julematen og derfor har vi bare spist sushi og suppe til middag siden vi kom hjem. Lett og sunn mat. I dag skal vi i det siste juleselskapet med familien. Der blir det mer god mat i store mengder. Godt dette er siste juleselskap. Merker at jeg begynner å bli lei av å spise så mye mat hele tiden. Blir godt å komme i gang med hverdagene. Det er også grunnen til at jeg så langt i dag bare har spist litt frukt og bær med cottage cheese og vaniljekesam. Nam!



Nå skal jeg drikke opp teen min før jeg må begynne å "dolle" meg opp for selskapet.
Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar