lørdag 25. januar 2014

Bilder fra turen til Barcelona i September

Jeg har brukt denne dagen her til å gå litt gjennom bilder og da fant jeg noen av bildene fra Barcelona.  Jeg kom på at jeg ikke fikk anledning til å legge ut bilder etter at vi var kommet hjem fra Barcelona.Vi brukte to forskjellige kamera når vi var på ferie. Ikke alltid like praktisk å ha med mitt relativt store kamera. Så jeg har bare bildene av noen plasser vi var.
Det er kjekt å sitte og se på bilder fra en så flott by og masse sol mens det snør ute.

Bystranden:



Strandpromenaden/havnen:







Parc Güell (Gaudi parken):









Vakre La Sagrada familia (kirken som aldri blir ferdig):












Dette fargespillet av sollyset som treffer de mange fargede vinduene var helt magisk å se på!


Utsikt fra tårnene til kirken:

Torre Agbar sett fra La Sagrada Familia.






Trappehuset.
Bratte, smale trapper. Går en for fort her blir man svimmel.



Gatene/smugene i Barcelona:




Magic Fountain:







Jeg har videoer av fontenen, men jeg får bare masse feilmeldinger når jeg pørver å laste de inn. Så da blir det video fra youtube for å formidle hvilken opplevelse det var.





Når jeg ser på disse bildene får jeg veldig lyst til å reise ett sted. Langt vekk fra storm, snø og mørke! Det hadde vært fantastisk å være ett sted med god mat, sol, mye kultur, shopping og masse annet kos. Jaja, det er nok en stund til vi får reist ett nytt sted:-( 

Ha en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar