onsdag 16. januar 2013

En dag som arbeidssøkende

Startet dagen med frokost samtidig som jeg sjekket om det var kommet noen nye stillinger å søke på. Noe som i dag ikke var tilfellet. Så drog jeg inn til byen for å møte Kine (venninne og tidligere kollega) til lunsj på Godt Brød kl.12. Jeg var så tidlig i byen at jeg både rakk å kjøpe garn til Marius-pulsvarmere:


Jeg fant ut at det kan være lurt å prøve å strikke små plagg meg Marius-mønster før jeg skal sette i gang med å strikke en Marius-genser.

Fifty Shades Bundet - E.L. James


I tillegg kjøpte jeg alle bøkene i 50 Shades of Grey triologien siden jeg fikk en av bøkene gratis etter å ha blitt en ARK-venn. Jeg tenker at det er på tide å lese bøkene etter at de har fått så mye omtale og det virker som om de fleste jeg kjenner har lest bøkene. Jeg kommer til å få veldig god tid til å lese når Jens reiser Offshore for 2 uker nå på fredag.

Lunsjen var veldig koselig. Det var utrolig kjekt å treffe Kine igjen og høre at hun alt har klart å få seg en ny jobb. Da har i alle fall en av oss klart det. Så må jeg bare fortsette å søke og håpe på at jeg får meg en ny jobb jeg også.

Nå har jeg tenkt å strikke videre på den siste sokken jeg skal strikke ferdig før jeg begynner på Marius-pulsvarmerene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar