lørdag 1. mars 2014

Lutatangen på Golta (Sotra)

Jeg får vel begynne med å beklage at det blir så lite blogging for tiden, men tiden strekker bare ikke til. Etter at jeg har begynt å trene 3-4 ganger i uken har bloggen blitt nedprioritert siden det er så mange andre gøye ting en kan bruke tiden sin på. Blant annet lese bøker, se på tv og strikke:-)

For to uker siden tok vi oss en søndagstur til Lutatangen på Sotra. Det er en kort tur i ett fantastisk kystlandskap. Det blåste godt når vi var der så det ble ikke så mange bilder på grunn av iskalde fingrer. Været varierte veldig den dagen. Det gikk fra kraftig regn til solskinn. Her er noen bilder som jeg tok på turen.


Trærne bærer preg av at det blåser mye!















Lyset her var helt fantastisk når solen begynte å gå ned. Vi ventet ikke på solnedgangen siden det da hadde blitt vanskelig å komme seg tilbake til bilen i det ulendte og våte terrenget.
Det var en veldig fin tur på en søndag der vi bare ville gå en liten tur og få frisk luft. Vi fikk en del mer sol enn det vi forventet. Vintersolen er bare så utrolig vakker!

Neste helg går turen til København. Jeg gleder meg veldig til det. Blir kjekt å hilse på nevøen min for første gang :-) Vi er også invitert på middag hos en venn av meg. Det blir kjekt å se hvordan han og samboeren har fått det i København.

God helg.

1 kommentar:

  1. No fekk eg lyst te å dra på tur te Sotra! :)

    SvarSlett