søndag 2. mars 2014

Helgesysler

Denne helgen har gått med til litt diverse sysler utenom trening, husvask, jentekveld på lørdag (veldig koselig og mye god mat:-)).

Første prosjektet var å lage nye øredobber. Jeg har vært litt lei av ørepynten min i det siste. Så nå var det på tide med noe nytt. Bra at jeg hadde kjøpt noen nye deler når vi var i Barcelona i høst. Så da ble det fire nye par med øredobber. Det er veldig fort gjort å lage nye øredobber. Det tok nesten mer tid å finne ut hva jeg ville lage enn å montere det.





Jeg har også strikket i helga. Slik som jeg gjør hver helg i vintersesongen. Denne gangen ble det noen søte små babysokker som det er veldig enkelt å lage. Jeg har laget slike før og gitt vekk til venninner, så jeg visste at jeg ville rekke å lage disse på en helg. Oppskriften fant jeg her: Trinn for trinn babysokker

Slik ble resultatet:



Søm på baksiden av sokken.



Disse skal tas med til København til nevøen min. Så håper jeg at de faller i smak, og at de faktisk blir hengende på foten som alle på nettet påstår.

Da er det på tide å innta sofaen og se på tv fram til det er leggetid her i heimen. Tidlig opp igjen i morgen. Gleder meg til langhelg neste helg. Skal bli godt med en ekstra fridag!

4 kommentarer:

  1. Hei hei
    Jeg leste : http://ymseyvonne.blogspot.com/2013/04/langhelg-i-london-21313-24313.html :) takk for gode tips her. vi skulle bestille musical tenkte vi og lurte på hvor henn de gikk på de utsalgsbodene for å få billetter? de billettene som er igjen på nettet har litt dårlig plasser syntes vi så kanskje vi er heldig og får noen bra når vi får bestilt der nede, men vet ikke helt hvor vi finner billettene

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      De har en del små utsalgsboder rundt Leicester Square i London. Blant annet en TKTS: http://www.officiallondontheatre.co.uk/buy-tickets/tkts/
      Vi gikk bare rundt i området der og så hvor de hadde billige billetter første gangen vi var i London. Andre gangen søkte jeg lenge på nettet til jeg fant noen billige og bra billetter. Det er dessverre ikke alltid så lett å finne gode seter billigt på de mest populære musikalene!

      Slett
  2. Takk takk :) vet jo at det var en liten stund siden du var der :) ja var det vi så. vi skulle bestille i januar noen bra plasser men så har det gått litt i glemmeboken og nå er det bare dårlige plasser igjen til lion king så vi får se hva vi gjør. takk for svar ihvertfall :)

    SvarSlett
  3. For ein heldig nevø du har!! :-)

    SvarSlett