torsdag 22. august 2013

Søndagstur i arboretet i Milde

Vi tok oss en rolig tur i arboretet en søndag i begynnelsen av august for å se om det fortsatt var noen roser som blomstret. Vi fant fortsatt en del fine roser selv om det var mot slutten av sesongen. Det var litt grått den dagen så det er ikke sol på bildene noe som kan gjøre ting litt gråere. Her er noen av bildene jeg tok mens vi gikk tur der:





















Oversiktsbilde av den ene delen av rosehagen.


Stilig inngang til rosehagen.























Fant også noen sopp på turen.
Bare en masse bilder å se på denne gangen. Sitter faktisk ute på balkongen og nyter kveldssolen. I dag har jeg vært på jobb og så har jeg malt karmen rundt skyvedøren. Så nå er det godt å sitte ned og slappe av. Jeg skal ta bilde av den nå helt ferdig malte balkongen (det tok over ett år etter at den ble bygget) og legge de ut på bloggen når det er tørt nok til å fjerne maskeringsteipen.
Poenget med å male etter jobb var å slippe å måtte gjøre det i helgen når det blir enda varmere (opp mot 21 grader) og enda mer sol. Så jeg ser fram til å sitte masse på balkongen i helgen og slappe av med en god bok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar