søndag 6. november 2016

Lenge siden sist nå...nesten 2 år!

På denne tiden har det skjedd en STOR forandring i livet mitt. Jeg er blitt Mamma til vesle O. Han er ein nydelig og glad gutt som tar stort sette opp hele dagen min. Han har alt rukket å bli 2,5 måneder. Tiden bar flyr avsted og utviklingen hans går i ekspressfart. Det går så fort at jeg er redd for å se bort et øyeblikk og gå glipp av noe.

Det blir ein liten endring i hva jeg kommer til å skrive om. Nå tenker jeg å se om jeg får tid til å skrive litt og legge ut litt bilder av ymse hverdagsting som opptar ein nybakt Mamma. Det er mye nytt å sette seg inn i og forholde seg til.

Slik som nå for eksempel: Det ble plutselig vinter og iskaldt. Hvor mye klær trenger en baby å ha på seg for å holde varmen? Må man ha vognpose istedenfor dress og dyne? Kan jeg i det hele tatt gå ut og trille når det blir mange minusgrader? Hvor går grensen? Leser mange steder -10. Så få vel holde meg til det. Godt det sjeldent blir så kaldt her. Godt man har så lett tilgang til internett og mulighet til å lese seg opp på disse tingene.

Her er noen bilder tatt på trilletur i går:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar