lørdag 1. juni 2013

Lørdag og høy luftfuktighet i Bergen

Da var det helg igjen. Tiden går så utrolig fort. Denne helgen blir veldig rolig siden jeg ikke har noen avtaler eller spesielle planer. Det er godt å ha noen slike helger innimellom. Neste helg er Jens tilbake og da skal vi sikkert gjøre ett eller annet. Så denne helgen her skal jeg gjøre akkurat det jeg har lyst til (bortsett fra husarbeidet som MÅ gjøres). Det regner bittelitt (veldig lite for Bergen å være) i dag. Det passer egentlig bra siden jorden i bedene begynte å bli veldig tørr. Hadde det ikke regnet i dag hadde jeg blitt nødt til å vanne ute. Det synes jeg er veldig kjedelig og tungt arbeid siden det ikke er hageslange på baksiden av huset.

Så det jeg har gjort så langt i dag er å rydde og vaske huset, vaske klær, handle mat, kjøpt sengeteppe til gjestesengen og en sommerdyne til Jens (den var til halv pris) og jeg har lest interiørblad.

Jeg handlet på ICA på Kilden senter i dag siden jeg ikke går til Lagunen frivillig på en lørdag (alt for mye folk og kaos for min smak). Der fant jeg noen nye müsli-typer som de ikke har i de vanlige butikkene. Jeg er en av de personene som ikke liker å spise brød til frokost. Jeg synes det blir for tørt til å svelge det ned. Så nå som jeg har kjøpt nytt müsli ser jeg veldig fram til frokosten i morgen:-)



Helge blomster og lesestoff er så klart også kjøpt inn. Jeg elsker disse Grennellikene. De varer i alle fall i to uker før de blir stygge. Denne gangen hadde de lilla blomster. Min favoritt farge. Denne helgen kan knapt bli bedre:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar